دستگاه ليزر خانگي موهاي زائد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 238
:: باردید دیروز : 548
:: بازدید هفته : 832
:: بازدید ماه : 786
:: بازدید سال : 19734
:: بازدید کلی : 93432

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

دستگاه ليزر خانگي موهاي زائد
سه شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 16:25 | بازدید : 580 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

کارکرد دستگاه ال ای دی تراپی چگونه است:

یکی از معضلات قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی تسریع فرآیند پیری در افراد است. این عوامل سبب از بین رفتن کلاژن ها می گردد. کلاژن ها سبب سالم ماندن پوست و از بین بردن چین و چروک آن می شوند.

در روش ال ای دی تراپی، از دسته ها نور جهت افزایش تولید کلاژن استفاده می شود. در با استفاده از دیودهای نوری کار می کند که امواج نورهای کم انرژی را به لایه های عمیق تر پوست ارسال می کند کار می کند. این امواج سبب ایجاد واکنش های خاصی در پوست می شود که سبب افزایش توانایی پوست در فرآیندهای طبیعی خود می شود. به طور کلی، این روش پوست را شاداب تر کرده و علائم پیری را محو می کند. ال ای دی تراپی، سبب ایجاد گرمای لذت بخشی بر روی پوست صورت می شود.

این روش کاملا ایمن بوده و هیچ آثاری مانند زخم یا قرمزی ندارد. ال ای دی تراپی جدیدترین تکنولوژی زیبایی است که برای درمان بیشتر این دستگاه به طور ثابت و براحتی روی تخت قرار میگیرد و دیگر نیازی به نگه داشتن و استفاده از دست نیست. تکنولوژی LED بهترین روش ترکیبی با سرویس های دیگر پوستی میباشد که این دستگاه با ۵ رنگ مختلف و با کارایی های متنوع ارائه می گردد.

ال یی دی تراپی یا LED MASK به شما کلکسیونی از تجهیزات مورد نیاز جهت درمان انواع مشکلات پوستی هدیه میدهد که شدت نور ماسک در آن برای شما قابل تغییر است و نیز دارای تایمر تا ۶۰ دقیقه می باشد . رنگ های ال ای دی آن شامل قرمز آبی سبز زرد و سفید می باشد که در ادامه درباره تک تک رنگ ها و خواص آن خواهیم گفت.

 

دستگاه لیزر الکس آلما جدیدترین و موثرترین لیزر ها در فرآیند موزدایی دائمی برای انواع مو و پوست با رنگهای مختلف می باشد. این دستگاه مانند سوپرانو آیس مجهز به TEC سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست می باشد که میتواند با وجود این قابلیتتوان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید. لیزر الکس با طول موج۷۵۵nm با عمق نفوذ بالا و انرژی ۲۰J/cm2 برای هر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین ، درون لایه اپیدرم نفوذ میکند و توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب میشوند. در طول فرآیند درمان انرژی لیزر به انرژی گرمایی تبدیل میشود که بدون وارد نموندن آسیب به بافت های اطراف فولیکول های مو را از بین برده و باعث حذف موثرتر مو میشود.

دستگاه لیزر الکس آلما چگونه عمل می‌کند:

دستگاه لیزر آلما از یک سنگ گران‌بها به‌عنوان منبع خود استفاده می‌کند. لیزر الکس یک سنگ خاص است که بر اثر نوع نوری که به آن تابانده می‌شود تغییر رنگ می‌دهد.رنگ‌دانه‌های پوست و مو یعنی ملانین‌ها به‌شدت امواجی با این طول‌موج را جذب می‌کنند در نتیجه انرژی ساطع‌شده از لیزر الکس به‌ شدت توسط ناحیه‌ای که از ملانین اشباع‌شده است،جذب می‌شود مانند پــیــاز مــو و قسمت‌های اشباع‌شده از ملانین در پوست. جذب پرتوهای نور توسط ملانین‌ها باعث از بین رفتن سلول‌های حاوی ملانین می‌شود. این فرایند پایه‌ی از بین بردن موهای زائد است چرا که با آسیب زدن به تولید مو در ساقه از رشد دوباره‌ی مو جلوگیری می‌کند.

 

تفاوت دستگاه تیتانیوم با سایر دستگاه های لیزر

همانطور که اشاره شد در دستگاه Titanium از سه طول موج لیزر ترکیبی استفاده شده که به خوبی روی تمامی تیپ های پوستی و انواع موهای زائد صورت و بدن تاثیرگذار است و به خصوص برای پوست‌ های برنزه شده توصیه می ‌شود.

این قابلیت یکی از تفاوت های اصلی دستگاه Titanium با سایر دستگاه های مشابه است. تفاوت دیگر این دستگاه با مدل های مشابه خود هندپیس به کار برده شده در دستگاه Titanium است. این هندپیس یکی از بزرگ‌ ترین هندپیس ها در میان تمامی دستگاه‌ های لیزر موجود در بازار است و تاثیر مستقیمی روی سرعت اجرای درمان دارد. با وجود این هندپیس زمان انجام لیزر را می ‌توان تا 40 درصد نسبت به دیگر نمونه‌ های موجود کاهش داد.
از دیگر تفاوت های این دستگاه این است که درمان لیزر با دستگاه تیتانیوم به دلیل وجود سیستم خنک کننده فوق العاده قوی عملا بدون درد انجام می شود چرا که سیستم خنک کننده در زمان تابش لیزر به خوبی پوست را خنک نگه می دارد و بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند.

بسیاری از پزشکان معتقدند که ترکیب سه طول موج در کنار یکدیگر در دستگاه Titanium موجب شده تا این دستگاه بهترین کارایی را در مبارزه با موهای زائد از خود به نمایش بگذارد. همین تنوع کارایی برای مقابله با انواع مختلف موهای زائد و البته راحتی کار با آن، دستگاه لیزر Titanium را به یکی از به ‌صرفه ‌ترین دستگاه های موجود کرده است.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در واقع شما پیشرفته ترین دستگاه رفع موهای زائد را خواهید داشت که سرعت درمان مناطق وسیع در آن دو برابر است. خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و با کیفیت کار چندان راحتی نیست، اما اگر شرکت های معتبری که این گونه محصولات را تولید و ارائه می دهند بشناسید خیال شما از بابت خرید و ضمانت محصول راحت می شود. شرکت ماهور طب فعال در زمینه تولید و واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این حیطه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است.

همان طور که مستحضر هستید قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ماهور طب با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به پزشکان این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول مرغوبی را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب ضمانت محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ‌چنین قابلیتی وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با مشاوران ماهور طب تماس بگیرید. کارشناسان ماهور طب آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: